1. Home
  2. Компанія
  3. Структура компанії
  4. Наша корпоративна структура

Наша корпоративна структура

Ми спланували організаційну структуру P&G таким чином, щоб вона стала важливою складовою нашої здатності до зростання. Вона поєднує в собі переваги глобальності масштабу діяльності з локальною увагою до споживачів і роздрібних клієнтыв у всіх країнах де реалізується продукція P&G.


Ми виробляємо і реалізуємо продукцію в десяти ключових категоріях: товари для дітей, жіноча гігієна, товари для сім'ї, догляд за волоссям, догляд за порожниною рота, особиста гігієна та засоби гоління, лікарські препарати, догляд за шкірою, догляд за тканиною і догляд за будинком.

Ці всі 10 категорій оранізовані в 4 промислових Сектора з загальними технологіями, конкурентами та перевагами для споживачів.

  • Догляд за дитиною, сім'єю і жіноча гігієна
  • Краса і догляд за собою
  • Прання та догляд за будинком
  • Засоби для гоління і здоров'я


Наші підрозділи з Продажів та Ринкових Операцій (SMO) відповідають за розробку і реалізацію планів виходу на місцеві ринки - і включають спеціальні відділи по роботі з роздрібними покупцями і фахівців з підтримки торгових каналів. Їх пріоритетними напрямками є ефективність продажів, дистрибуція, ціноутворення і мерчендайзинг для споживачів, клієнтів і ринків в шести регіонах:

  • Азія
  • Європа
  • Китай
  • Індія, Близький Схід і Африка (регіон IMEA)
  • Латинська Америка
  • Північна Америка


Графічна іллюстрація структури компанії



Більше інформації