1. Home
  2. Компанія
  3. Наше ставлення
  4. Наш підхід до інновацій

Наш підхід до інновацій

Концепція далекоглядності

Інноваційність у нас в крові вже понад 175 років. Вона допомагає нам стимулювати розвиток, запобігати сповільненню розвитка товарних категорій, знижувати витрати і забезпечувати переваги нашої продукції для споживача.

Ми віримо, що інновації починаються зі споживача. Ми збираємо інформацію про повсякденне життя наших покупців, щоб мати можливість об'єднати їх потреби і наші можливості. Наша мета - пропонувати споживачам продукцію в різних цінових категоріях, створюючи попит на наші бренди.

За всю історію нашої компанії ми розробляли такі інноваційні продукти, як Tide, Blend-a-Med, Pantene, Pampers і Gillette. Ми також стимулювали соціальні нововведення через такі програми, як «Безпечна питна вода для дітей». У тому, що стосується інновацій в бізнесі, ми були першою компанією, яка почала продавати продукцію роздрібним торговцям, і стали авторами концепції управління брендом.

Дослідження і розробки

В основі нашої інноваційності є відділ Досліджень та Розробок, який налічує майже 8000 співробітників. Вони працюють в інноваційних центрах на п'яти континентах планети і відповідають за розробки в різних сферах нашої діяльності.

Завдяки культурі, яка ґрунтується на вивченні та продуктивності, наші дослідники стали технічними фахівцями, які застосовують свої навички у багатьох продуктових категоріях. Вони використовують свій досвід в оцифруванні, моделюванні, імітації і створенні прототипів для того, щоб донести інновації світового класу споживачам.

Виняткових інноваторів в P&G приймають в Суспільство Віктора Міллса, яке було створено в 1990 році з метою визнання першокласних технологів з відділу Досліджень і Розробок.

Лаборант дивиться на зразок



Історія інновацій

Завдяки таким продуктам, як Gillette Fusion ProGlide з технологією FlexBall і капсул для прання Ariel, стає зрозуміло, що P&G прагне розвивати інноваційні бренди. Але це стосується не тільки продукції. Ми з самого початку були лідерами інновацій в бізнесі і соціальній сфері.

У 1887 році, коли історія P&G налічувала 50 років, ми вже були на чолі соціальних інновацій, створивши нашу програму розподілу прибутку. Тоді компанія, заснована Вільямом Купером Проктером, визнала, що інтереси підприємства і працівників повинні бути нероздільними. Зараз це один з найстаріших постійних планів розподілу прибутку в США.

Ми також інвестуємо в зміни бізнесу. У 1920 році P&G оголосила про намір співпрацювати з роздрібними торговцями на тих же умовах, що і з оптовими. Це дало нам можливість подолати сезонні коливання продажів з оптовими торговцями, а також уникнути скорочення штату. Цей захід також стабілізував виробництво і змінив методи торгівлі споживчими товарами.

У 1930 році P&G ввела новий інноваційний спосіб розвитку брендів і зв'язку з споживачами, запустивши "Ma Perkins" - один з перших в світі радіосеріалами. У той час як інші підприємства інвестували в телешоу, ми створили продюсерську компанію для охоплення всього процесу.

У 1941 році P&G стала однією з перших компаній, яка офіційно відповідала на запити споживачів, створивши Відділ по роботі з клієнтами.

Інновації в бізнесі тривають і сьогодні. Наприклад: Проект Clay Street - це ресурс P&G, створений для стимулювання інноваційного мислення, а Signal P&G - це захід, присвячений популярним технологій цифрового розвитку. Ми також запустили Consumer Pulse - програму, що дозволяє переглядати обговорення і думки про наші бренди. У 2014 наша кампанія «Дякую, мамо!» в рамках спонсорства Олімпійських ігор отримала широке визнання серед критиків. Крім того, ми відкрили наш новий Центр інновацій в Сінгапурі.

Архівна чорно-біла фотографія співробітників

Більше інформації