Наші переваги

Сила змінити світ

Увага P&G зосереджено на шести складниках, від яких залежить успіх компанії в індустрії споживчої продукції. Ми прагнемо завоювати провідні позиції по всіх цих напрямках.

Блакитна графічна схема описує ключові переваги P&G

Розуміння споживача

Жодна компанія в світі не може зрівнятися з P&G за показником інвестицій у вивчення ринку. Щороку ми взаємодіємо більш ніж з 5 млн споживачів в 100 країнах. Щорічно ми проводимо більше 20 000 досліджень і витрачаємо понад 400 млн доларів на те, щоб краще розуміти наших покупців. На підставі отриманих даних ми виявляємо можливості для інновацій і покращуємо обслуговування споживачів і процес комунікації з ними.

Інновації

Компанія P&G широко визнана в усьому світі як інноваційний лідер своєї галузі. За минулі десятиліття джерелом органічного зростання продажів були майже виключно створення нових брендів і вдосконалення продукції. Ми співпрацюємо з глобальною мережею дослідних організацій, і більш ніж в половині нашої продукції присутній як мінімум один важливий компонент, розроблений кимось із зовнішніх партнерів. Останні постійно вносять істотний внесок в наші досягнення, що відзначаються в звіті SymphonyIRI New Product Pacesetters, щорічному галузевому рейтингу найбільш значних інновацій.

Побудова брендів

P&G - лідер з побудови брендів. Ми створили найпотужніший портфель 65 брендів, 14 з яких забезпечують нам щорічний обсяг продажів в розмірі понад 1 млрд доларів і 23 з об'ємом продажів в діапазоні 1-10 млрд. Майже всі наші бренди-мільярдери, і переважна більшість інших, утримують провідні позиції в своїх категоріях. І кожен з них продовжує демонструвати значне зростання і потенціал.

Здатність виходу на ринок

У плані можливості виходу на світові ринки ми завоювали лідируючі позиції в своїй галузі. Провідні компанії роздрібної торгівлі в своїх галузевих оглядах постійно включають P&G в число кращих постачальників. Наша компанія також часто називається лідером галузі з цілої низки показників, включаючи ясність стратегії, важливість брендів для компаній роздрібної торгівлі, міцність основи бізнесу і інноваційність маркетингових програм.

Масштаб діяльності

P&G домагається переваги в плані масштабу, забезпечуючи інтеграцію в рамках підприємства і наполегливо прагнучи діяти як одна компанія, що органічно поєднує численні бізнес-одиниці, що діють на різних ринках. Це дає можливість ділитися знаннями, передавати технології, оптимізувати наші витрати і ресурси, для того щоб краще обслуговувати споживачів і постійно покращувати нашу ефективність і продуктивність.

Продуктивність

Ми перетворюємо продуктивність у ключову перевагу P&G. Ми робимо це системно для того, щоб збільшити прибуток від продажів і ефективність витрат, а також для того, щоб постійно інвестувати в розвиток бізнесу, нові канали і ринки, інноваційні бренди і продукти.



Більше інформації