Гарні речі в меншій упаковці

Компанія P&G об’єднала одні з найкращих брендів, що користуються довірою споживачів. Нашою метою є постачання продукції найвищої якості, але у меншій упаковці.


Пакування - Наші цілі

Наша місія полягає в тому, щоб виробляти продукти, яких люди потребують та які використовують, щоб покращувати кожен свій день.

Кожен з продуктів має бути упакований так, щоб ми могли доставляти їх до вас для використання у вашому домі. Для нас важливо зробити пакувальні матеріали та контейнери настільки ефективними та екологічно раціональними, наскільки це можливо. Ми робимо це, зменшуючи кількість витратних матеріалів, використовуючи більше поновлюваних і перероблених ресурсів та забезпечуючи більші можливості переробки для повторного використання.

Ця робота здебільшого є непомітною – але так і має бути. Ми прагнемо зробити більше з використанням менших ресурсів, при цьому забезпечуючи відмінний результат.

Ми також працюємо з партнерами, щоб збільшити і розширити програми утилізації, водночас розвиваючи обізнаність споживачів по всьому світу. Переробка є найбільш ефективною, коли ми працюємо над нею разом.


Кілька історій

Завдяки удосконаленню Pampers їх маса стала меншою на 50%, а упаковка – на 70%. У 2015 році у Західній Європі Pampers починає постачатись у пакетах замість коробок, внаслідок чого витрати пакувальних матеріалів зменшились на 80%.


Упаковка Pampers

Ми також роками працюємо над тим, щоб зменшити упаковку наших засобів для прання.

  • У 1988 році ми були першими, хто впровадив цей принцип для пральних порошків, тож сьогодні їх використовується на 74% менше за один цикл прання.
  • У 2007 році ми представили вдвічі більш концентрований рідкий засіб Tide Liquid, для упаковки якого використовується на 40% менше пластмаси та на 40% менше води.
  • З 2012 року на одиницю дозування приходиться на 50% менше пластикової упаковки на одного користувача, ніж навіть у вдвічі більш концентрованому Tide.

упаковки Ariel і Tide

Два з наших провідних глобальних брендів використовують поновлювані матеріали у своїй упаковці. Пляшки Pantene Natural Fusion виробляють з цукрової тростини, що вирощується та збирається у екологічно раціональний спосіб. В упаковці Gillette ProGlide використовується поєднання комишу, цукрової тростини і бамбука, що на 57% зменшує витрати пластмаси. Крім того, в упаковці Gillette взагалі не використовується ПВХ.


Продукти Gillette і Pantene

Ми працюємо з чотирма іншими глобальними компаніями для пошуку інноваційних природних альтернатив пластику. Разом з The Coca-Cola Company, Ford Motor Company, H.J. Heinz Company та NIKE, Inc. ми створили спілку Plant PET Technology Collaborative (PTC) - стратегічну робочу групу, зосереджену на прискоренні розробки і використання ПЕТ-матеріалів і волокон на 100% рослинній основі у своїй продукції.


Колаж логотипів P&G, Coca-Cola, Nike, Heinz и Ford

Більше інформації