Робота для досягнення мети

Жодна компанія не може дати відповідь на всі питання, які ставить проблема сталого розвитку, але P&G має твердий намір внести свій внесок у їх вирішення.

Бачення

Для нас успіх - це вибір та довіра споживачів. Це також означає лідерство в галузі споживчих товарів завдяки ефективним і довгостроковим рішенням екологічних і соціальних проблем.


Ми хочемо, щоб люди, які обирають бренди P&G, знали, що наша продукція створюється з прагненням до раціональності. Від розробки складу продукта до його виробництва, від дизайну упаковки до відвантаження - наша продукція виробляється відповідально і без компромісів у продуктивності або якості.

Ми віримо, що дії говорять більше, ніж слова, тому постійно створюємо продукти і програми, що демонструють прогрес в області екологічної та соціальної стабільності. Наприклад, ми є новаторами в наступних сферах:

  • Пральні порошки в компактній упаковці, менш громіздкі підгузники і продукти, які знижують витрату сировини, споживання енергії і створюють менше відходів
  • Безвідходні виробництв з меншими витратами енергії і витратою води
  • Засоби для прання в холодній воді, що заощаджують енергію і знижують викиди CO2
  • Програма P&G "Безпечна питна вода для дітей», яка забезпечила постачання більш ніж 8 млрд. літрів чистої, безпечної питної води
  • Програми щодо забезпечення продуктами першої необхідності людей в регіонах, які постраждали від катастроф
  • Програми, які надихають і зміцнюють самооцінку жінок і дівчат для того, щоб дати їм можливість повністю реалізувати свій потенціал
Ці зусилля допомагають нам задовольняти потреби споживачів, а також надавати позитивний екологічний і соціальний вплив.

Вода. Відходи. Клімат

Наша стратегія полягає в тому, щоб здійснити позитивний вплив, зосередивши увагу на трьох основних сферах:

ВОДА

За нинішньої ситуації з водними ресурсами в сучасному світі, ми зобов'язані не тільки скоротити витрати води у виробничих цілях, але також навчити споживачів дбайливому споживанню води при використанні наших продуктів. Ми досягли нашої короткострокової мети скорочення води у виробничих процесах на 20%.

ВІДХОДИ

Ми прагнемо до скорочення відходів на наших виробництвах. Більше половини наших заводів досягли статусу безвідходних виробництв. Також ми продовжуємо шукати шляхи для поліпшення нашої упаковки і скорочення відходів шляхом вторинної переробки.

КЛІМАТ

Зміна клімату створює комплексні проблеми, які вимагають широкого спектра стратегій і рішень в області скорочення викидів парникових газів. Для P&G це означає, що ми прагнемо скоротити споживання енергії, пов'язане з нашими заводами і продуктами, використовувати менше сировини, а також забезпечити поставки ключових матеріалів, таких як пальмова олія, без негативних наслідків для лісових господарств.


Більше інформації