Сталий розвиток

Woman is playing with children
Sustainability Icon

Крок за кроком зменшуємо негативний вплив на довкілля

Як відповальним людям нам важливо використовувати технології, які б не шкодили екології. Тому як компанія ми маємо приймати рішення на користь природи. Усвідомлюємо, наскільки це важливо в сучасному світі, тому робимо свій внесок у захист довкілля.

Наші цілі

Під час Тижня Землі у 2018 році ми оприлюднили нові цілі компанії, пов'язані з вирішенням екологічних питаннь, під назвою «Амбіції 2030». Вони дуже різноманітні, але мають спільну мету: заохочувати, надихати та позитивно впливати на навколишнє середовище і суспільство, створюючи цінність для компанії та споживачів.

Щоб вирішити дві найбільш актуальні та важливі екологічні проблеми – обмеженість ресурсів та зростання споживання – ми розробили фундаментальні принципи для чотирьох сфер нашого впливу:

Sustainability: Enable responsible life

Поширювати ідеї та втілювати в життя проекти з відповідального ставлення до використання природних ресурсів, створення упаковки, складників продукції та сприяти безпеці

Sustainability: Reduce our footprint - Icon

Зменшувати негативний вплив на довкілля, захищати ліси та покращувати умови роботи невеликих фермерських господарств, які спеціалізуються на виробництві пальмової олії

Advance recycling solutions Icon

Запобігати потраплянню використаних упаковок до океану, захищати водні ресурси, вдосконалювати рішення з переробки відходів

Integrate sustainability into business plans Icon

Створювати нові продукти, дбаючи про задоволення потреб споживачів та про максимальне збереження ресурсів.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Ми можемо ставити перед собою настільки амбітні цілі, тому що досягли значних успіхів у реалізації наших планів до 2020 року. Ми спрямували наші зусилля на те, щоб покращити ефективність та зменшити негативний плив людини на довкілля у трьох напрямках. Про це ви можете дізнатися в цьому розділі. Натисніть, щоб перейти до відповідного розділу.

Збереження водних ресурсів

Adult washes dishes

Впродовж останніх 20 років наші експерти розробляли інноваційні способи переробки та ощадливого використання води на наших підприємствах. Вони також допомагають скоротити її споживання вдома.

Adult working in factory

Скорочення використання води на виробництві

МЕТА ДО 2020 РОКУ: СКОРОТИТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРІСНОЇ ВОДИ НА 20%

100% to our 2020 goal

Скоротити використання води на виробництві більш ніж на 27% у розрахунку на одиницю продукції

Протягом останніх п'яти років ми разом з експертами працюємо над проектом Інституту світових ресурсів «Акведук». Його мета – розробити механізм, який би допомагав визначати, які промислові об’єкти і постачальники мають обмежений доступ до води.

Вирішивши проблеми на цих об'єктах, ми б змогли скоротити споживання прісної води. Наприклад, на нашому заводі у Покрові ми збираємо дощову воду, яку потім використовуємо на виробництві. Завдяки цьому нам вдалося скоротити використання прісної води на 28%.

Washing the dishes

Допомогаємо вам заощаджувати воду вдома

МЕТА ДО 2020 РОКУ: ЗАБЕЗПЕЧИТИ 1 МЛРД ЛЮДЕЙ ДОСТУПОМ ДО ПРОДУКЦІЇ, ЯКА ДОЗВОЛЯЄ ЕКОНОМИТИ ВОДУ

61% to our 2020 goal

Надати доступ до продукції більш ніж 610 мільйонам споживачів

Щоб користуватися багатьма продуктами P&G, потрібна вода. Саме тому ми старанно працюємо над розробкою різних методів, щоб ви могли економити воду, але при цьому отримувати максимальну користь від нашої продукції.

Tide HE Turbo

Засіб для прання Tide HE Turbo дозволяє економити близько 985 літрів води на рік на одну сім’ю, допомагаючи пральним машинам з високою потужністю швидше переключатися з полоскання на віджим.

Pantene

Бренд засобів для догляду за волоссям Pantene випустив для деяких магазинів Каліфорнії упаковку з 5-хвилинним таймером, щоб споживачі змогли скоротити час у душі.

Знищення відходів

Environmentally friendly factory

Ми мріємо, щоб відходи виробництва та сміття непотрібно було утилізовувати захороняючи на полігонах. Прагнемо досягти цієї мети якомога швидше, щоб показати іншим, що це можливо.

Adult holding manufacturing waste

Переробка промислових відходів

МЕТА ДО 2020 РОКУ: НУЛЬОВИЙ ПОКАЗНИК КІЛЬКОСТІ ВИРОБНИЧИХ ВІДХОДІВ, ЯКІ УТИЛІЗУЮТЬ, ЗАХОРОНЯЮЧИ НА ПОЛІГОНАХ

72% to our 2020 goal

72% наших промислових об'єктів у світі і 100% в Україні – вже досягли цієї мети

Завод P&G в Борисполі заощаджує кошти, повторно використовуючи матеріали, а також отримує дохід від продажу інших відходів. Наприклад, паперові відходи переробляє компанія-виробник упаковки, поліетиленові відходи використовують для виробництвв труб, а з подрібнених відходів роблять паливні пелети. Завдяки цьому завод щорічно зберігає більше 5 000 дерев, а енергії від переробки подрібнених відходів вистачило б для опалення більше 2000 будинків площею 100 кв. м протягом усього опалювального сезону.

Pampers Baby Dry

У Китаї абсорбуючі матеріали для виготовлення продукції Pampers застосовують і для того, щоб створювати добрива, які протягом тривалого часу утримують воду. Завдяки цьому рішенню місцеві жителі тепер можуть засаджувати райони з несприятливими погодними умовами, наприклад, такі як пустеля Гобі.

Always Pads

На заводі компанії в Акасі з відходів від виробництва прокладок Always створюють абсорбційний наповнювач для котячого туалету.

Допомогаємо вам заощаджувати воду вдома

Ми розуміємо, що у світі, в якому дедалі важливіше дотримуватися «зелених» принципів життя, необхідно створювати відповіду продукцію. Саме тому наша компанія продовжує вдосконалювати процес створення упаковки для наших товарів, щоб зробити її максимально екологічною.

З 80-х років ми використовуємо перероблені матеріали для виробництва нашої продукції та упаковки. Більше того, один з наших вчених винайшов безпечну технологію, яка дозволяє переробляти певний тип пластику, що було неможливим до цього. Завдяки цьому ми можемо ще більше скоротити кількість відходів.

Ми продовжуємо допомагати нашим споживачам зменшувати їхній вплив на довкілля. Для цього співпрацюємо з такими програмами як Waste to Worth, а також організаціями як The Recycling Partnership, The Closed Loop Fund і Materials Recovery for the Future.

МЕТА ДО 2020 РОКУ: ПЕРЕРОБЛЯТИ 90% УСІЄЇ УПАКОВКИ

96% to our 2020 goal

86% усієї упаковки в P&G придатні для вторинної переробки

Dawn Ultra

Кожна крапля Dawn Ultra очищує жир в 3 рази краще, ніж звичайний засіб для миття посуду.** Завдяки цьому можна використовувати меншу кількість рідини та економити до 25 000 тон пластику кожного року.†

Bounty

Кожен аркуш паперових рушників Bounty вбирає вдвічі більше вологи у порівнянні з продукцією іншого провідного бренду. Уся деревина, з якої ми виготовляємо наш папір, надходить з відповідальних лісових господарств.

МЕТА ДО 2020 РОКУ: СКОРОТИТИ КІЛЬКІСТЬ УПАКОВОК НА 20% У РОЗРАХУНКУ НА ОДНОГО СПОЖИВАЧА

65% to our 2020 goal

Зменшили кількість упаковок на 13%

Tide Purclean

Рідина для прання Tide purclean ™ – сертифікований товар, який на 65% виготовлений з біологічних матеріалів. Його упаковку, яку повністю можна переробити, виготовляють на заводі з безвідходним виробництвом.

Head & Shoulders

Разом з TerraCycle і SUEZ ми випустили першу в світі пляшку для шампуню, яку можна повністю переробити. Вона на 25% виготовлена з перероблених пластикових відходів, зібраних з пляжів.

Захист клімату

Drawing of windmills and forest

Ми прагнемо дотримувати свого слова і забезпечувати якість, якій ви можете довіряти. Так ми зменшуємо негативний вплив компанії і споживачів на довкілля.

МЕТА ДО 2020 РОКУ: СКОРОТИТИ ВИКИДИ ПАРНИКОВИХ ГАЗІВ НА 30%

53% to our 2020 goal

Скоротили абсолютний об’єм викидів парникових газів на 16%

МЕТА ДО 2020 РОКУ: СКОРОТИТИ СПОЖИВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ НА 20%

100% to our 2020 goal

Скоротили споживання електроенергії на одиницю продукції на 22%

Workers standing on a metal platform with windmills in the background

Електроенергія з відновлюваних джерел на наших заводах

МЕТА ДО 2020 РОКУ: ГЕНЕРУВАТИ 30% ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ З ВІДНОВЛЮВАНИХ ДЖЕРЕЛ

33% to our 2020 goal

Генеруємо 10% електроенергії з відновлюваних джерел

Разом з нашими партнерами ми додатково встановили 52 вітрові турбіни, які виробляють більше 125 мегават електроенергії на нашій вітровій електростанції в Техасі. Остання повністю забезпечує всі наші заводи у США і Канаді, які виготовляють засоби для прання та догляду за будинком.

Forest

Відповідальні закупівлі

Ліси – один з наших найбільш відновлюваних ресурсів. Ми співпрацюємо з численними організаціями, щоб разом зберігати це природне середовище.

Як члени Круглого столу з екологічного виробництва пальмової олії, ми відповідально вибираємо постачальників відповідної сировини та її похідних.

ЕКОЛОГІЧНА ПОЛІТИКА

Ми не зупиняємося на досягнутому

Це лише незначна частина того, що ми зробили для підтримки сталого розвику. Щоб дізнатися про всі наші досягнення у світі, завантажте наш корпоративний звіт.

Усі ключові показники відображають досягення з 2010 р.
* Під час попереднього ополіскування посуду перед завантаженням посудомийної машини використовується до 75 літрів води. (Джерело: Міжнародний стандарт енергоефективності споживчих товарів Energy Star, energystar.gov)
** Кількість активних компонентів на краплю засобу у порівнянні з неконцентрованим продуктом бренду провідного конкурента.
† На основі Dawn і аналогів брендів P&G, продукція яких продається на основних світових ринках.