ҐЕНДЕРНА РІВНІСТЬ

Woman soccer player
Gender equality Icon

Ми всі рівні

Багато наших продуктів створені виключно для жінок або чоловіків. Ми глибоко аналізуємо їхнє життя, досліджуємо щоденні виклики та дізнаємося, до чого вони прагнуть. Тому коли йдеться про ґендерні упередження, з якими можуть стикатися представники обох статей, саме від нас з вами залежить, чи зможемо ми це змінити.

У 2017 році ми запустили кампанію з ґендерної рівності, щоб показати, яким ми бачимо світ – світ, де всі рівні. Наш відеоролик переглянули мільйони глядачів більше ніж у 180 країнах світу, а Асоціація національних рекламних агентств (ANA) назвала його одним з найбільш неупереджених, відкритих та соціально відповідальних.

Ми зосереджуємо наші зусилля на трьох сферах, в яких ми гарантовно можемо втілити позитивні зміни. Натискайте, щоб перейти до відповідного розділу та дізнатися більше.

A couple on a couch watching women's soccer game on TV

Реклама та ЗМІ

В Асоціації національних рекламних агентств (ANA) підрахували, що в 28% рекламних роликів образ жінки – негативний. Наша компанія, як один з найбільших світових рекламодавців, використовує свій вплив і можливості, щоб допомогти зруйнувати ґендерні стереотипи та сприяти змінам.

Female interested in rocket and robot technology

Освіта та економічні можливості

Кожна дівчинка заслуговує на освіту. Ставши жінкою, вона має прожити насичене життя і відкрити усі можливості для свого розвитку. Економічна рівність тільки зробить світ кращим, а суспільство – сильнішим. Наші програми та програми окремих брендів допомагають втілити це все в життя.

Always допомагає дівчатам не пропускати заняття в школі

female child in classroom

У деяких країнах через критичні дні дівчата можуть пропускати заняття або взагалі припинити ходити до школи. У 2006 році представники Always почали проводити уроки статевої зрілості для африканських дівчат, а також забезпечували їх гігієнічними прокладками. 78% місцевих шкіл відзначили, що завдяки цьому показники відвідуваності серед дівчат зросли.

The woman and the man present the presentation

Інклюзивне середовище в P&G

Ми вважаємо нашим обов'язком створити таку корпоративну культуру, де всі рівні і кожному доступні усі можливості для розвитку. Саме тому один з наших найголовніших пріоритетів – однакова кількість жінок та чоловіків серед наших працівників. В Україні у нас в раді директорів 50% жінок, половина з них — працюючі матусі. Цим успіхом ми завдячуємо нашій інклюзивній культурі та лояльній політиці гнучкого графіку.

Однакова допомога по догляду за дитиною

Parents with child

У 2017 році ми розширили нашу допомогу у 26 країнах світу: розмір виплат у зв'язку з вагітністю та пологами, усиновленням/удочерінням та допомогу під час декретної відпустки протягом першого року життя дитини.

National Association for Female Executives

Провідні компанії для жінок-керівників

Національна асоціація жінок-керівників (США)

Наші партнери

Щодня ми працюємо над тим, щоб знищити дискримінацію, але самотужки втілити цю мету в життя складно. Щоб посилити і поширити свій вплив, ми співпрацюємо з організаціями, які поділяють наше прагнення – досягти ґендерної рівності.

  • Association of National Advertisers
  • Lean In
  • Catalyst CEO Champions For Change
  • UN Women
  • Women in the World
  • WASH United
  • Save the Children
  • #SeeHer
  • Global Citizen
  • Seneca Women
  • CARE
  • Sesame Workshop
  • World Vision
  • Network of Executive Women
  • Women’s Business Enterprise National Council
  • WEConnect International
  • LEAD Network
  • Geena Davis Institute on Gender in Media

Заждіть, є ще дещо

Ми постійно над чимось працюємо. Щоб дізнатися про наші заходи для досягнення ґендерної рівності (наприклад, ми заохочуємо студентів у всьому світі отримувати освіту за напрямком STEM – наука, технології, інженерія та математика) або переглянути повний перелік партнерів компанії – завантажте наш Звіт про соціальну активність у 2020 р.