ҐЕНДЕРНА РІВНІСТЬ

Woman soccer player
Gender equality Icon

Ми всі рівні

Багато наших продуктів створені виключно для жінок або чоловіків. Ми глибоко аналізуємо їхнє життя, досліджуємо щоденні виклики та дізнаємося, до чого вони прагнуть. Тому коли йдеться про ґендерні упередження, з якими можуть стикатися представники обох статей, саме від нас з вами залежить, чи зможемо ми це змінити.

У 2017 році ми запустили кампанію з ґендерної рівності, щоб показати, яким ми бачимо світ – світ, де всі рівні. Наш відеоролик переглянули мільйони глядачів більше ніж у 180 країнах світу, а Асоціація національних рекламних агентств (ANA) назвала його одним з найбільш неупереджених, відкритих та соціально відповідальних.

Watch video: P&G #WeSeeEqual – Gender Equality

Ми зосереджуємо наші зусилля на трьох сферах, в яких ми гарантовно можемо втілити позитивні зміни. Натискайте, щоб перейти до відповідного розділу та дізнатися більше.

Реклама та ЗМІ

A couple on a couch watching women's soccer game on TV

В Асоціації національних рекламних агентств (ANA) підрахували, що в 28% рекламних роликів образ жінки – негативний. Наша компанія, як один з найбільших світових рекламодавців, використовує свій вплив і можливості, щоб допомогти зруйнувати ґендерні стереотипи та сприяти змінам.

Ariel #ShareTheLoad

В Індії 70% дітей впевнено стверджують, що саме жінка повинна займатися пранням – це її обов'язок. Таке переконання глибоко вкорінилося у культурі цього народу. За допомогою нашого бренду Ariel ми спробували зруйнувати цей стереотип та закликали більше 2 мільйноів чоловіків підписати петицію про допомогу жінкам у домашніх справах.

Watch video: Ariel – #ShareTheLoad

Timelines | Katie Couric x SK-II

Своєю останньою кампанією "Зміни долю" Кеті Курек (Katie Couric) та SK-II хочуть надихнути жінок у всьому світі власноруч обирати своє життя і радіти з того, що доля - це питання власного вибору, а не життя в тісних рамках суспільних очікувань.

Watch video: The Expiry Date | SK-II #changedestiny

Fairy #MakeItFair

У Великій Британії 70% жінок виконують усю хатню роботу. Представники бренду Fairy вирішили прибрати літеру «y» в своєму логотипі, щоб нагадати кожному члену сім’ї, що у них має бути своя частина домашніх обов'язків і потрібно #ДіятиСправедливо.

Watch video: Fairy UK Asks: "Is housework shared fairly in your home?"

Always #LikeAGirl

В період статевого дозрівання 50% дівчат почуваються невпевнено, і це відчуття залишається з ними назавжди. Бренд Always вирішив змінити сприйняття слів, які часто чують дівчата-підлітки. Почав з поширеного вислову – «як дівча» – який нерідко використовують як образу.

Watch video: Always #LikeAGirl

Освіта та економічні можливості

Female interested in rocket and robot technology

Кожна дівчинка заслуговує на освіту. Ставши жінкою, вона має прожити насичене життя і відкрити усі можливості для свого розвитку. Економічна рівність тільки зробить світ кращим, а суспільство – сильнішим. Наші програми та програми окремих брендів допомагають втілити це все в життя.

Always допомагає дівчатам не пропускати заняття в школі

female child in classroom

У деяких країнах через критичні дні дівчата можуть пропускати заняття або взагалі припинити ходити до школи. У 2006 році представники Always почали проводити уроки статевої зрілості для африканських дівчат, а також забезпечували їх гігієнічними прокладками. 78% місцевих шкіл відзначили, що завдяки цьому показники відвідуваності серед дівчат зросли.

Освіта для дітей із малозабезпечених сімей

female child writing in classroom

P&G в Індії створила програму Shiksha, щоб дати можливість дівчатам отримати освіту. Вміння читати та писати покращилися з 20% до 70%.

Об'єднання жінок-керівників з місцевими підприємцями

Females working in the office

Разом з WEConnect International наші лідери об'єднуються з місцевими жінками-підприємцями у всьому світі, щоб розділити їхнє бачення розвитку бізнес-стратегій і навичок.

Інклюзивне середовище в P&G

The woman and the man present the presentation

Ми вважаємо нашим обов'язком створити таку корпоративну культуру, де всі рівні і кожному доступні усі можливості для розвитку. Саме тому один з наших найголовніших пріоритетів – однакова кількість жінок та чоловіків серед наших працівників. В Україні у нас в раді директорів 50% жінок, половина з них — працюючі матусі. Цим успіхом ми завдячуємо нашій інклюзивній культурі та лояльній політиці гнучкого графіку.

Однакова допомога по догляду за дитиною

Parents with child

У 2017 році ми розширили нашу допомогу у 26 країнах світу: розмір виплат у зв'язку з вагітністю та пологами, усиновленням/удочерінням та допомогу під час декретної відпустки протягом першого року життя дитини.

Жінки підтримують жінок

Women working in office

Як корпоративний партнер-засновник LeanIn.org, ми підтримуємо заходи в рамках ініціативи Lean In Circles («Кола підтримки»). Понад 4000 жінок вже скористалися можливістю безпосередньо підтримати одна одну, щоб краще долати кар'єрні та бізнес-виклики.

Чоловіки-«адвокати» жінок

Male advocates

Разом з громадською організацією Catalyst ми пропонуємо MARC™ (Чоловіки на захисті справжніх змін) – програму, яка допомагає чоловікам усвідомити важливість ґендерної рівності та стати повноціннами партнерами у боротьбі за її досягнення.

Жінки-керівники на виробництві

Woman leading a meeting

Ми пишаємося тим, що керівництво нашого заводу у Бангкоку, який знаходиться в регіоні, де традиційно домінують чоловіки, – на 70% складається з жінок. Причому половина з них – працюють і виховують дітей. Ми досягли цього завдяки нашій програмі допомоги по догляду за дитиною та культурі рівних можливостей.

National Association for Female Executives

Провідні компанії для жінок-керівників

Національна асоціація жінок-керівників (США)

Наші партнери

Щодня ми працюємо над тим, щоб знищити дискримінацію, але самотужки втілити цю мету в життя складно. Щоб посилити і поширити свій вплив, ми співпрацюємо з організаціями, які поділяють наше прагнення – досягти ґендерної рівності.

  • Association of National Advertisers
  • Lean In
  • Catalyst CEO Champions For Change
  • UN Women
  • Women in the World
  • WASH United
  • Save the Children
  • #SeeHer
  • Global Citizen
  • Seneca Women
  • CARE
  • Sesame Workshop
  • World Vision
  • Network of Executive Women
  • Women’s Business Enterprise National Council
  • WEConnect International
  • LEAD Network
  • Geena Davis Institute on Gender in Media

Заждіть, є ще дещо

Ми постійно над чимось працюємо. Щоб дізнатися про наші заходи для досягнення ґендерної рівності (наприклад, ми заохочуємо студентів у всьому світі отримувати освіту за напрямком STEM – наука, технології, інженерія та математика) або переглянути повний перелік партнерів компанії – завантажте наш Звіт про соціальну активність у 2018 р.